Servisbak, Demirdöküm Kombi Servisi;  hayatımızın her anında yaşamımızdan bir  parça haline gelen kombi ve ısıtma sisteminden randıman alabilmenin tek yolu periyodik bakımlarının tam yapılmasından geçmektedir. Kombi sistemleri çalışma özelliklerinden dolayı dış etkenlerle ilişkisi sistemin ağırlaşmasına ve hantallaşmasına yol açmaktadir. Ancak sağlıklı ve düzenli bakım gören bu sistemler de, tam sonuç alınabilir. Kombi  sistemleri mantık olarak aynı çalışma düzeneğinde olsalar da, marka farklılıklarından doğan tamamen kendisine özgün bir düzeneğe ve parça yapısına sahiptir. Böyle bir durumda ancak güvenilir, kurumsal servislerle iletişime geçmek gerekir.

SERVİSBAK Demirdöküm Kombi Servisi, uzman teknik servisi ile irtibata geçmeniz durumunda tüm bakım onarım işlerinizi firma güvencesi altında yaptırabilirsiniz. Tüm marka ve modellerde servisimiz vardır. Yedek parça stoklarımızın geniş olmasından dolayı bekletme söz konusu olmayacaktır. İhtiyacınıza anında ve hızlı cevap almak istiyorsanız kombi teknik servisimize bir telefon kadar yakınsınız demektir.

demirdöküm kombi servisi

SERVİSBAK Demirdöküm Kombi Servisi kapsamında; kombi tamiri, petek temizleme uygulaması, yedek parça değişimi ve kombi bakımı hizmeti veren şirketimiz; TSE hizmet yeterlilik belgesi taşımaktadır.
Garantili SERVİSBAK Demirdöküm kombi servisi uygulaması ile servis sonrası ücretsiz destek veren şirketimiz; kombide sonradan meydana gelebilecek arızalara ve verim düşüşüne karşı, müşterilerini garantiye almaktadır.
Kombideki verimi artırmak ve peteklerin her bölümünün eşit şekilde ısıtmasını sağlamak için petek temizleme uygulamasına ihtiyaç duyulmaktadır. Kombi bakım uygulamaları kapsamında, petek temizliği işlemi de yapan SERVİSBAK Demirdöküm Kombi Servisi, peteklerin düşük ısıda dahi yüksek sıcaklık vermesini sağlamaktadır.
Kombi arıza giderme ekibi ile farklı kombi markaları ve türlerinde görülen sorunları etkili bir şekilde çözen SERVİSBAK Demirdöküm Kombi Servisi, kombinin verimini artıracak uygulamalar da yaparak, doğalgaz faturalarının düşmesini ve kombinin yüksek performans göstermesini  sağlayacak uygulamalar yapmaktadır.
Düşük ısıda yüksek sıcaklık sağladığı için tercih edilen yoğuşmalı kombiler için fan tamiri hizmeti veren şirketimiz, arızalı fan motorlarını kısa sürede onarmakta ve yoğuşmalı kombi modellerinin yüksek performansta çalışmasını sağlayacak uygulamalar yapmaktadır.
 demirdöküm kombi servisi

Demirdöküm Kombi Arıza Kodları

Aden 

F0 Arıza Kodu : Kombinin su basıncının düşük olduğunu belirten hata kodudur. Bu kod ekrana geldiği zaman kombiye 1 ile 2 bar arasına kadar su basarak sorunu çözebilirsiniz.

Aden Kombi Kodları, Aden Arıza Kodları Nelerdir 

Aden Kombi Hata Kodlarının Anlamları 

F1 Arıza Kodu :

Aşırı ısınma termostatında arıza olduğunu belirten koddur. Kombi bu hatayı verdiği sürece, cihaz bu hatayı verdiği sürece cihaz  herhangi bir verim sağlamaz. Bu termostatın değişimi gerekmektedir. Servis çağırarak yardım almanız gerekmektedir.

F2 Arıza Kodu :

Sıcak su akmasında etkili olan parçalardan ntc sensöründe arıza meydana geldiğini gösteren koddur. Bu kod cihaz göstergesinde olduğu sürece kombi sıcak su akıtmaz veya akıtmasında sorunlar yaşar. Demirdöküm servisinden yardım almalısınız.

F4 Arıza Kodu :

Cihazın alev almasında arıza yaşandığını gösteren hata uyarısıdır. Yani kombi ateşleme yaptıktan sonra alev almıyor ve devreye girmiyor. Gaz grubunda, iyonizasyonda, elektrotlarda veya elektronik kartında sorun olabilir. Demirdöküm servisinden destek alınız.

F5 /F6 Arıza Kodu :

Kombinin hava akım sırasında arıza meydana getirdiğini böylelikle cihazın F5 uyarısı verdiğini göstermektedir. Kombinin baca sensöründe veya hava prosestatında sorun olabilir. Servis çağırarak kombiye müdahale ettiriniz.

OC Arıza Kodu :

Hava prosestatının bağlı duruma geçtiğini gösteren kodun açıklamasıdır. Cihazın ekranında bu kod varsa kombiye reset atınız. Düzelmez ise demirdöküm servisi tarafından kombiye müdahale ettiriniz.

CC Arıza Kodu :

Prosestatın yada baca sensörünün iptale alındığını gösteren arıza kodudur. Demirdöküm servisini arayarak sorunun çözümü için yardım alınız.

Atron 

F1 Arıza Kodu :

Atron kombide aşırı ısınma meydana geldiğini belirten hata kodudur. Bu durumda limit termostatında sorun var diyebiliriz. Parçanın değişimi için demirdöküm servisinden yardım almanız gerekmektedir.

F2 Arıza Kodu :

Sıcak su sensöründe arıza olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda sıcak su ntc sensöründe sorun olduğu için cihaz sıcak su vermez. Sorunun çözümlenmesi için sensörün değişmesi gerekmektedir. Bunun için atron kombi servisini aramalısınız.

Atron kombi kodları, Atron hata  kodları 

Atron arıza kodları nelerdir 

F3 Arıza Kodu :

Kombinin tesisata gönderdiği suyun sıcaklığını ölçme görevinde olan sensöründe bağlantı sorunu yaşanıyor demektir. Bu durumda tüketici olarak müdahale edebileceğiniz herhangi bir durum bulunmamaktadır.

F4 Arıza Kodu :

Cihazın ateşleme yapmadığını belirten bu arıza kodunda, kombi ateşlemeyi sağlamadığı için verimli olmaz. Gaz grubunda veya iyonizasyonda sorun var diyebiliriz.

F5 Arıza Kodu :

Hava akışının sağlanmadığını gösteren arıza kodudur. Hava prosestatında sorun var diyebiliriz. Prosestat değişimi gerekeceği için atron kombi servisini aramalısınız.

F6 Arıza Kodu :

Kombinin tesisata gönderdiği suyun dönüş sıcaklığını ölçmeye yarayan sensörde arıza olduğunu belirten hata kodudur. Bu sorunun çözümlenmesi için atron kombi servisi ile görüşmeniz gerekmektedir.

F7 Arıza Kodu :

Kombi ekranında F7 arıza kodu görünürse bu gaz armatüründe sorun olduğunu göstermektedir. Gaz armatüründe sorun olduğu için cihaz ateşleme yapamaz dolayısıyla kombi verim sağlamaz. Sorunun çözümü için demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F8 Arıza Kodu :

Cihazın tesisat devresine gönderdiği suyun sıcaklığını ölçme görevinde olan sensöründe aşırı ısınma meydana geldiğini belirten hata kodudur. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Cihaza müdahele etmemeli, direkt demirdöküm atron kombi servisini arayarak yardım almalısınız.

 F09 Arıza Kodu:

Hava prosestatında kısa devre olduğunu belirten koddur. Bu durumda hava prosestatı arızalı olduğu için hava akışı sağlamıyor diyebiliriz. Parça değişimi ile sorun çözülecektir. Bunun için atron kombi servisini aramalısınız.

F10 Arıza Kodu :

Atron kombinin kalorifer devresi su basıncının 0.3 bar seviyesinin altında olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda kombinize su doldurma musluğu ile 1,5 bar seviyesine kadar su basmalısınız. Sonrasında kombinize reset atınız. Çalışmaya başlayacaktır.

F11 Arıza Kodu :

Atron kombide bu uyarı kodu belirdi ise cihazda su akışı sağlanmıyor diyebiliriz. Yani su dolaşımı olmuyor demektir. Sorunun çözümü için demirdöküm atron kombi servisini aramalısınız.

F12 Arıza Kodu :

Kombiye gelen voltajın 165 volt değerinin altında olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda cihazı kullanmamalı, voltaj düzenleyici regülatör taktırdıktan sonra cihazı kullanmalısınız. Aksi takdirde, cihazın elektronik parçaları ciddi hasar görür.

F13 Arıza Kodu :

Atron kombide, kalorifer gidiş ve dönüş sensörlerinin arasındaki sıcaklık farkında problem olduğunu belirten hata kodudur. Demirdöküm servisini aramalısınız.

İsofast

F01/F04 Arıza Kodu :

İsofast kombinin ateşleme başarısızlığı yaptığını belirten hata kodudur. Cihazın ateşlemeyi yapmaması sebebiyle kombiden verim alınamaz. İyonizasyonda sorun var diyebiliriz. Sorunun çözümlenmesi için isofast kombi servisini aramalısınız. 

F02 Arıza Kodu :

İsofast kombi ekranında bu arıza kodu görünürse, bu hava akışının sağlanmadığı anlamına gelir. Bunun nedeni hava prosestatının arızalı olmasıdır. Demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F03 Arıza Kodu :

Kombi ekranında bu uyarı kodu belirdiyse, cihaz 2 saat 40 dakika içinde sorunu yaşattırıyor ise prosestatta sorun var demektir. Sorunun çözümü için demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F05 Arıza Kodu :

Kombide sıkça karşılaşılan F05 arıza kodunun açıklaması aşırı ısınmadır. Kısacası cihazın aşırı ısınma termostatı olan limit termostatın hasar görmesi sebebiyle cihaz arızaya geçiyor diyebiliriz. Bu konuda yardımları demirdöküm isofast servisinden alabilirsiniz.

İsofast kombi kodları, İsofast hata kodları 

İsofast arıza kodları nelerdir 

F06 Arıza Kodu :

Kalorifer devresi sensöründe sorun olduğunu bildiren arıza kodudur. Bu durumda peteklerin ısınmasını sağlayan sensör arızalı diyebiliriz. Sensör değişimi gerektiği için demirdöküm servisini aramalısınız.

F07 Arıza Kodu :

Kombinin sıcak su devresi için çalışan sensöründe sorun olduğunu bildiren hata kodudur. Bu durumda sensör arızalı olduğu için kombiden sıcak su alamazsınız. Sorunun çözümlenmesi için demirdöküm isofast servisine ulaşmalısınız.

F08 Arıza Kodu :

İsofast kombi ekranında bu arıza kodu belirdiyse, kalorifer sensörleri arızalı demektir. Yalnız önemli olan hangi sensörün arıza yaptığını bulabilmektir. Kombi bu hata kodunu veriyorsa, birden çok sensörde sorun olabilir. Bu durumda, hem arıza tespiti hemde müdahalesi için, demirdöküm kombi servisini aramalı yardım almalısınız.

F09 Arıza Kodu :

Sıcak su sensörünün arızalı olduğu, dolayısıyla kombide sıcak su sorununun yaşandığı arıza kodudur. Sıcak su sensörünün değişimi gerektiği için isofast kombi servisinden yardım istemelisiniz.

F10 Arıza Kodu :

Kombinin kalorifer devresine gönderdiği suyun dönüş sıcaklığını kontrol eden sensörde hata oluştuğunu ve bu sebeple de sensörün görevini gerçekleştiremediğini belirten hata kodudur. Böyle bir durumda demirdöküm isofast servisinden yardım almalısınız.

F11 Arıza Kodu :

İsofast kombinin ana kartından sinyal alınamadığını belirten hata kodudur. Kombi bu durumda çalışmaz. Sorunun çözümlenmesi için demirdöküm servisini aramalısınız.

F12 Arıza Kodu :

Ekran kartından sinyal alınamadığı zaman, İsofast kombi ekranında bu arıza kodu belirir. Bu durumda ekran kartının tamiri yada değişimi gerekmektedir. Bu durumda gereken yardımları demirdöküm isofast servisinden almalısınız.

F13 Arıza Kodu :

İsofast kombinizin ekranında bu hata kodu belirdiyse, ana kartta sorun var demektir. Böyle bir durumda kart teknik bir sorun sebebiyle arızalanmıştır. Değişimi yada tamiri gerekebilir. Bu durumda isofast kombi çalışmaz. Sorunun çözüme ulaşması için demirdöküm teknik servisini arayınız.

F14 Arıza Kodu :

Cihazın kalorifer su sıcaklığının 95 C den fazla olduğunu belirten hata kodudur. Derecede kendiliğinden yükselme oluyorsa, cihaza müdahale etmemeli, demirdöküm servisinden yardım almalısınız.

F15 Arıza Kodu :

Cihazın gaz mekanizmasında üç yollu vanaya ait step motorda arıza olduğunu bildiren hata  kodudur. Bu durumda step motor değişimi gerekebilir. Tüketici olarak cihaza müdahele etmemeli, demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F16 Arıza Kodu :

Brülörün sönmesine rağmen hala ateşlemenin devam ettiğini belirten hata kodudur. Bu durumda isofast kombide iyonizasyon sorunu yaşanıyor diyebiliriz. Konu hakkındaki yardımları demirdöküm servisinden almalısınız.

F17 Arıza Kodu :

İsofast kombiye gelen voltajın 170 V tan aşağıda olduğunu belirten hata kodudur. Cihaz bu sorunu sürekli olarak yaşattırıyor ise bu durumda cihazda bulunan parçalar zarar görüp yanabilir. Voltaj düzenleyici olarak bilinen regülatör cihazını kullanmanız gerekmektedir.

F18 Arıza Kodu :

Ekran kartında sorun olduğunu bildiren arıza kodudur. Ekran kartı değişimi yapıldıysa büyük ihtimalle ayarları yapılmamış demektir. Ekran kartına herhangi bir müdahale gerçekleşmediyse  bu durumda arızalı diyebiliriz. Değişimi yada tamiri gerekeceği için isofast kombi servisi ile iletişime geçmelisiniz.

F19 Arıza Kodu :

İsofast kombinin kalorifer devresi sensörünün bağlı olmadığını belirten hata kodudur. Bu durumda petekleriniz ya az ısınır ya hiç ısınmaz. Sensör kopukluğunun çözümlenebilmesi adına servisin müdahalesi gerekmektedir.

F20 Arıza Kodu :

İsofast kombide yer alan ana kart ile ekran kartının uyumlu olmadığını bildiren hata kodudur. Kombiye müdahale edilip ana kart ve ekran kartı değiştirilmiş ise ayarları yapılmamış olabilir. Cihaza müdahele edilmedi ve parça değişimi yapılmadıysa elektronik kart arızalı diyebiliriz. Demirdöküm isofast servisini aramalısınız.

F21 Arıza Kodu :

İsofast kombinin tesisata gönderdiği suyun dolaşımında sorun olduğu, aynı zamanda cihazın dolaşımı sağlamadığı durumlarda kombi ekranında beliren hata kodudur. Bu durumda cihaza müdahele etmeyin, ve demirdöküm kombi servisini arayarak yardım isteyiniz.

F23 Arıza Kodu :

İsofast kombide tesisat daha doğrusu kalorifer devresi su sıcaklığının 50 C den daha hızlı yükseldiğini belirten hata kodudur. Bu durumda tüketici olarak cihaza reset atmalısınız. Sorun reset işleminden sonra da devam ediyorsa, demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

Millenium Plus 

F1/F4 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombide hem F1 hemde F4 arıza kodu ateşleme başarısızlığını belirtmektedir. Kombi ateşlemeyi sağlamadığından dolayı randıman almanız imkansızdır. Bu durumda önce cihaza reset atmalısınız. Sorun çözümlenmiyor ise gaz valfinde yada iyonizasyonda sorun olabilir. Demirdöküm kombi servisini arayarak yardım almalısınız.

F2 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombide hava başarısızlığı var anlamındadır. Bu durumda kombi kendini otomatik olarak resetleyecektir. Sorun reset sonrasında da devam ederse fan motorunda, bacada ya da hava prosestatında sorun olabilir. Bu durumda cihaza müdahele edemezsiniz, millenium plus servisini aramalısınız.

F3 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombinin fan motorundan aldığı artı basınç ile ana karta atık gaz da problem olup olmadığını aktaran parçada yani hava prosestatında sorun meydana geldiğini belirten arıza kodudur. Bu durumda hava prosestatının tamiri mümkün olmadığı için değişimi gerekmektedir. Sorunun çözüme ulaşması için demirdöküm teknik servisini aramalısınız.

F5 Arıza Kodu :

Kombide aşırı ısınma termostatının daha doğrusu limit termostatın arıza yaptığını belirten hata kodudur. Kombi ekranında F5 arıza kodu yer aldı ise, sensör zarar görmüş veya değişime ihtiyaç duyuyor diyebiliriz. Bu konuda gereken yardımları almak adına demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

Millenium Plus Kombi Kodları, Millenium Plus Hata Kodları 

Millenium Plus Arıza Kodlarının Anlamları 

F6 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombide sıcak su sensörünün arıza yaptığını bildiren hata kodudur. Bu durumda sıcak su sensöründe sorun olması sebebiyle kombi sıcak su vermez. Sıcak su sorunu yaşamakta olan tüketicinin, çözüm için millenium plus servisini araması gerekmektedir.

F9 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombide kalorifer devresi sensöründe sorun olduğunu bildiren arıza kodudur. Bu durumda kombi peteklere ısı göndermez. Problemin çözümlenmesi için demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F11 Arıza Kodu :

Kombide bulunan tüm parçaların bağlı olduğu ve yönetildiği elektronik kartta sorun olduğu zaman veya sinyal alınamadığı zaman kombi ekranında bu hata kodu görünür. Kombi bu durumda kesinlikle çalışma sergilemez. Bu durumda kartın tamiri yada değişimi gerekir diyebiliriz. Demirdöküm kombi servisini aramalı, konu hakkında yardım almalısınız.

F12 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombinin ekran kartında sorun olduğunu bildiren hata kodudur. Ekran kartında sorun olduğunda, kartın tamiri yada değişimi gerekmektedir. Bu durumda demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F13 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombinin ana kartında sorun olduğunu bildiren hata kodudur. Ana kartta sorun olduğu için kombi çalışmaz. Bu durumda  mutlaka demirdöküm kombi servisini aramalı, kartın değişimi yada tamiri için yardım almalısınız.

F14 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombide F14 arıza kodu var ise, kalorifer devresi sıcaklığı 95 C nin üstünde demektir. Bu durumda gereken yardımları demirdöküm kombi servisini arayarak almalısınız.

F15 Arıza Kodu :

Bu arıza kodu kombinin gaz mekanizmasında step motor sorunu yaşanıyor anlamına gelmektedir. Step motor adı verilen bu parça üç yollu vana grubuna ait olduğu için, kombi bu arıza kodunu verdiğinde sıcak su kullanımında petekleriniz de ısınabilir. Ya da gaz girişinde sorunlar olabilir. Millenium Plus servisini arayarak yardım almalısınız.

F16 Arıza Kodu :

Kombinin kapalı olmasına rağmen ateşleme yapmaya devam ettiğini bildiren arıza kodudur. Bu durumda arızalı olan kısım iyonizasyondur. Böyle bir durumda demirdöküm kombi servisini arayarak yardım isteyiniz.

F17 Arıza Kodu :

Kombiye gelen voltajın olması gereken değerden düşük olduğunu belirten hata kodudur. Sizlere bu konudaki tavsiyemiz regülatör kullanmanızdır. Regülatör sonrasında voltajlarla alakalı sorun yaşamazsınız.

F19 Arıza Kodu :

Sıcak su ntc sinin sıcak su talebinde olduğunu, ancak boru üstündeki irtibatının kesildiğini belirten hata kodudur. Bu durumda sıcak su isteği karşılanamaz. Konu hakkındaki yardımları millenium plus servisinden almalısınız.

F20 Arıza Kodu :

Millenium Plus kombinin ekran kartı ile uyum sağlamadığını belirten hata kodudur. Cihazın ekran kartı değiştirilmiş ise servis ayarları yapılmamış olabilir. Bu durumda ekran kartının ayarlarının yapılması için demirdöküm kombi servisini aramalısınız. Ekran kartı değişimi yapılmadıysa arızalı olabilir. Değişim yada tamir işlemi için yine demirdöküm kombi servisi ile görüşmeniz gerekmektedir.

F21 Arıza Kodu :

Kombinin kalorifer devresi su basıncının azaldığını gösteren uyarı kodudur. Bu durumda servis çağırmaya gerek yoktur. Kombinizin su doldurma vanasını açarak, cihaza ihtiyacı olan suyu (1,5 bar) basmanız gerekmektedir. Su basma işleminden sonra kombiyi resetleyin sorun çözümlenecektir.

F22 Arıza Kodu :

Kombide olması gerekenden (1,5 bar) daha fazla su olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda kombinizin su basıncını kontrol edin, 2.7 bar dan fazla olduğunu göreceksiniz. Kombinizin kalorifer devresi su basıncını yan üst tarafında bulunan hava alma yerini açarak düşünebilirsiniz. Petekten hava alma işlemi sonucunda kombinizin su basıncı 0 bar seviyesine düşecektir. Bu işlemden sonra kombinize tekrar 1,5 bar seviyesine kadar su bastıktan sonra sorun çözümlenecektir.

Nitron 

F1 Arıza Kodu :

Nitron kombide sıkça karşılaşılan F1 arıza kodunun açıklaması kombinin limit termostatında sorun olmasıdır. Kısacası aşırı ısınma meydana gelmiş bu nedenle kombi kendini kullanıma kapamış, yani bloke etmiştir. Bu durumda demirdöküm nitron kombi servisini aramalı, yardım talebinde bulunmalısınız.

F2 Arıza Kodu :

Kombide sıcak su bağlantılarında sorun olduğu anlamına gelen F2 arıza kodu ekranda görünürse, cihazdan sıcak su alamazsınız. Bu nedenle de sorunun çözümlenmesi için demirdöküm nitron kombi servisini aramalısınız.

Nitron kombi kodları, Nitron hata kodları 

Nitron arıza kodlarının anlamları 

F4 Arıza Kodu :

kombi ekranında F4 arıza kodu var ise, kombi ateşleme yapmıyor demektir. Bu durumda ya kombiye gaz gelmiyordur, yada iyonizasyon sorunu yaşanıyor demektir. Bunun yanısıra gaz armatüründe de sorun var diyebiliriz. Sorunun hem tespit edilmesi hemde çözümlenmesi için demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F5 Arıza Kodu :

Hava akışı sorunu olduğunu bildiren hata kodudur. Kısacası cihazın hava prosestatı arızalı diyebiliriz. Bu durumda cihaza müdahele etmek yerine, demirdöküm teknik servisi ile görüşmeli ve yardım almalısınız.

F6 Arıza Kodu :

Nitron kombide F6 uyarı kodu varsa, dış hava sensörü bağlantısında sorun var demektir. Bu durumda cihazın hava prosestatında yada baca sensöründe sorun var diyebiliriz. Konu hakkındaki yardımları nitron kombi servisinden almalısınız.

F7 Arıza Kodu :

Hava akışının sağlandığı sensörlerde bağlantı sorunu meydana geldiğinde, nitron kombi ekranında bu uyarı kodu belirir. Bu durumlarda cihaza müdahele edilmemeli direkt olarak demirdöküm nitron kombi servisi aranmalıdır.

F8 Arıza Kodu :

Hava akışının sağlanmadığı, yani fan motorunun görev yapmadığı durumlarda kombi ekranında bu uyarı kodu belirmektedir. Bu durumun yaşanmasının sebebi, fan motorunun arıza yapmış olmasıdır. Bu durumda direkt olarak demirdöküm kombi servisini aramalı, yardım talebinde bulunmalısınız.

F9 Arıza Kodu :

Cihazda kablolama sorunu olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda kablo bağlantıları yanlış yada yerinden çıkmış olabilir. Cihaza müdahele etmeden demirdöküm nitron kombi servisini aramalısınız.

F10 Arıza Kodu :

Demirdöküm nitron kombide F10 arıza kodunun açıklaması, cihazın kalorifer devresi su basıncının olması gereken değerden az olduğudur. Yani kombinizin su basıncını kontrol ederseniz 0.3 bar seviyesinin altında olduğunu görürsünüz. Direkt olarak kombinizin alt tarafına monteli durumda olan doldurma musluğunu açın ve kombinize 1,5 bar seviyesine kadar su basınız. Kombi işlem sonrasında aynı uyarıyı veriyorsa kombiyi kapatın ve tekrar açın sorun çözümlenecektir.

F11 Arıza Kodu :

Nitron kombide sirkülasyon sorunu yaşandığını bildiren hata kodudur. Yani bu durumda kombi içindeki suyu dolaştıramıyor diyebiliriz. Böyle bir durumda demirdöküm kombi servisini aramalı ve yardım istemelisiniz.

F12 Arıza Kodu :

Nitron kombide F12 arıza kodu voltaj düşüklüğü demektir. Şebeke geriliminin 165 volt değerinin altında olduğu durumlarda kombi ekranında bu hata kodu belirir. Bu durumlarda sizlere tavsiyemiz kombinizin zarar görmemesi adına regülatör kullanmanızdır. Regülatör kullanımı sonrasında kombiniz voltajdaki dalgalanmalardan etkilenmez, ve kombi parçalarında yanma söz konusu olmaz.

Solaris 

F0 Arıza Kodu :

Kombinin kalorifer devresi su basıncının düşük olduğunu ve bu sebeple de verim sağlamadığını belirten hata kodudur. Kombinizin su seviyesini 1,5 bar seviyesine ayarladığınız takdirde, cihazın çalışmasını sürdürdüğünü göreceksiniz.

Solaris kombi kodları, Solaris hata kodları 

Solaris Arıza kodlarının anlamları 

F1 Arıza Kodu :

Solaris kombide aşırı ısınma olduğu durumlarda, içerisinde mevcut olan aşırı ısınma termostatı devreye girerek cihazı korumaya alır. Fakat kombide böyle bir arıza kodu var ise, aşırı ısınma termostatının arızalı olduğunu anlayabiliriz. Solaris kombi servisi ile görüşmeniz gerekir.

F2 Arıza Kodu :

Hemen hemen her kombide yaşanan sıcak su arızası anlamına gelen F2 arıza uyarısında, kullanıcı sıcak su alamaz. Yahut sıcak su bir saat akar, iki saat akmaz. Sürekli aynı problem yaşanır. Sensör değişimi yapılırsa problem ortadan kalkar. Servis tarafından müdahale edilmesi gerekir.

F4 Arıza Kodu :

Kombinin ateşleme işleminden sonra verim sağlaması için alev alması gerekir. Eğer kombide F4 uyarısı varsa  cihaz alev almıyor demektir. Bu durumda da kombiden verim alınması mümkün olmamaktadır. Gaz armatürü, elektronik kartta, elektrotlarda veya iyonizasyonda sorun olabilir. Servis çağırarak yardım istemeniz gerekir.

F5/F6 Arıza Kodu :

Hava akımında sorun yaşandığını belirten arıza kodlarıdır. Cihaz hava prosestatı yada baca sensörü sorunu yaşıyor demektir. Vakit kaybetmeden servis ile görüşüp yardım istemelisiniz.

OC Arıza Kodu :

Kombinin hava prosestatının veya baca sensörünün bağlı durumda kaldığını belirten hata kodudur. OC arıza kodu kombide her zaman görünen bir kod değildir. Bu kod ekrana geldiği zaman kombiye birkaç kez reset atınız. Düzelmez ise Solaris kombi servisi ile iletişime geçiniz.

CC Arıza Kodu :

Hava prosestatının veya baca sensörünün bağlılığının iptal edildiğini belirten hata kodudur. Bu parçalardan birinin dahi iptal edilmesi, kombinin verim kaybına neden olabilir. Servis ile görüşerek sorunun çözümü hakkında bilgi isteyiniz.

Themafast 

F01/F04 Arıza Kodu :

Themefast kombide görünen F01/F04 arıza kodlarının açıklaması, cihazın ateşleme yapmaması, yani kombiye gaz gelmemesidir. Bu durumda vanaların kontrolünü yapmalı, vanaları açık konuma getirmelisiniz. Vanaları açık hale getirdikten sonra kombiyi resetleyin. Hala aynı uyarı kodu varsa, gaz valfinde, iyonizasyonda, elektrotlarda yada ana kartta sorun olabilir. Themafast kombi servisini aramalısınız.

F02 Arıza Kodu :

Hava başarısızlığı sebebiyle prosestatın arıza yaptığını belirten hata kodudur. Bu durumda parça değişimi gerekeceği için, sizin demirdöküm themafast servisi ile görüşmeniz gerekmektedir. Prosestat değişimi sonrasında cihaz çalışmaya devam edecektir.

F03 Arıza Kodu :

Kombinin hava prosestatının arıza yaptığını belirten hata kodudur.Bu durumda cihaz hava akışı sağlamıyor diyebiliriz. Sorunun çözümlenmesi için themafast  kombi servisini aramalısınız.

F05 Arıza Kodu :

Themefast kombide aşırı ısınma olduğunu bildiren uyarı kodudur. Bu durumda limit termostat sensöründe sorun var ve değişimi gerekiyor diyebiliriz. Bu konuda yardım için demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

Themafast kombi kodları, Themefast  Arıza Kodlarının Anlamları 

Themafast Kombi Kodları 

F06 Arıza Kodu :

Themefast kombide kalorifer devresi sensöründe sorun olduğunu bildiren hata kodudur. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Themafast kombi servisini aramalı, yardım istemelisiniz.

F08 Arıza Kodu :

Kombide tesisat gidiş suyu sensöründe sorun olduğunda ekranda bu uyarı kodu görünmektedir. Bu durumda sensör değişimi gerekebilir. Yalnız bu uyarı kodunda, hangi sensörün değişmesi gerektiği konusunda tespit edilmeden bilgiler verilemez. Bu arızanın tespit edilmesi ve müdahale edilmesi açısından demirdöküm kombi servisiyle görüşmenizde fayda vardır.

F09 Arıza Kodu :

Kombide kalorifer devresi su basıncını ölçme görevinde olan sensörün arızalı olduğunu belirten hata kodudur. Bu parçanın değişimi için themafast kombi servisini aramalısınız.

F11 Arıza Kodu :

Themefast kombide ana kartta arıza yaşandığını gösteren hata kodudur. Bu durumda ana kartın tamiri yada değişimi gerekmektedir. Bu nedenle demirdöküm kombi servisinden yardım almalısınız.

F12 Arıza Kodu :

Themefast kombide F12 hata uyarısı belirdi ise, bu durumda ekran kartında yada kumanda panelinde sorun yaşanıyor demektir. Bu durumda themafast kombi servisini aramalı ve yardım istemelisiniz.

F13 Arıza Kodu :

Themefast kombinin elektronik kartında sorun olduğu anlamına gelen bu hata kodunda, kart tamiri veya kart değişim işlemi gerekebilir. Bu durum için servis desteği almalısınız.

F14 Arıza Kodu :

Themefast kombide sensör arızası yaşandığını belirten bu uyarı kodunda hangi sensörün değişmesi gerektiğini servis gelip tespit etmelidir.

F15 Arıza Kodu :

Kombinin üç yollu vana adını verdiğimiz parçasının step motorunda sorun olduğu anlamına gelen bu uyarı kodunda, cihaz verim sağlamaz.

F16 Arıza Kodu :

Themefast kombide bu uyarı kodu belirdi ise, gaz valfinde sorun var demektir. Bu durumda cihaz ateşleme yapmaz.  Cihazın ateşleme yapmaması sebebiyle de hem peteklerinize sıcaklık gitmez, hemde sıcak su alamazsınız. Bu durumda demirdöküm themafast servisini arayarak yardım istemelisiniz.

F17 Arıza Kodu :

Themefast kombide voltaj düşüklüğü yaşanıyor demektir. Bu durumda öncelikle bir elektrikçi çağırmanız gerekmektedir. Elektriksel bir problem söz konusu değilse, regülatör kullanmanız gerekmektedir. Bu konuda bilgi ve yardım için demirdöküm kombi servisini arayabilirsiniz.

F18 Arıza Kodu :

Cihazın ekran kartında sorun olduğunu anlayabileceğimiz hata kodudur. Bu durumda ekran kartının tamiri yada değişimi gerekmektedir. Konuyla alakalı yardımları demirdöküm kombi servisinden almalısınız.

F19 Arıza Kodu :

Sensör sıcak su isteğini karşılıyor fakat  boru üzerindeki irtibatı geçerli değil. Bu durumda sensör arızalı diyebiliriz. Cihaza müdahele etmemeli ve themafast kombi servisini aramalısınız.

F20 Arıza Kodu :

Themefast kombinin ekran kartı ile kombinin uyum sağlamadığını belirten uyarı kodudur. Cihaza önceden müdahale edilip ekran kartı değiştirilmiş ise ayarları yapılmamış olabilir. Cihaza müdahele edilmedi ise ekran kartı arızalı diyebiliriz. Bu durumda demirdöküm kombi servisini arayarak yardım talebinde bulunmalısınız.

F21 Arıza Kodu :

Themefast kombi bu uyarı kodunu veriyor ise, cihazın kalorifer devresi su basıncı olması gereken değerin altında demektir. Yani basınç 0.3 bar seviyesinin altındadır. Bu durumda kombiye altında bulunan doldurma musluğunu açarak 1,5 bar seviyesine kadar su basmanız gerekmektedir. Basınç değeri 1,5 barı gösterdiğinde musluğu kapatın ve cihaza reset atınız. Kombiniz çalışmaya devam edecektir.

F22 Arıza Kodu :

Kombinizin kalorifer devresi su basıncı olması gereken değerin üstünde olduğunda daha doğrusu 2,7 bar seviyesinin üstünde olduğunda themafast kombi bu hata kodunu verir. Yapmanız gereken işlem peteklerinizin yan tarafında bulunan hava alma müşirinden su tahliye ederek su basıncını 1,5 bar seviyesine kadar düşürünüz. Kombiniz çalışmaya devam edecektir.

Vinto

F01/F04 Arıza Kodu :

Vinto kombide her iki uyarı kodu da aynı anlamı taşır. Bu uyarı kodlarının ikiside kombide ateşleme olmadığını belirtmektedir. Bu durumda kısacası cihaza gaz gelmiyor diyebiliriz. Gaz vanalarının kontrolünü yapmalı kapalı ise açık konuma getirmelisiniz. Gaz vanaları ile alakalı hiçbir sorun yok ise cihazı kapatıp yeniden açın yani resetleyin. Sorun hala devam ediyor ise gaz armatüründe arıza olabilir. Bu sorunun çözümü için vinto kombi servisini aramalısınız.

F2 Arıza Kodu :

Hava akış sorunu olduğunu belirten uyarı kodudur. Bu durumda hava prosestatı arızalı ve değişimi gerekiyor diyebiliriz. Tüketici olarak bu durumda demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

Vinto kombi kodları, Vinto arıza kodlarının anlamları 

Vinto kombi hata kodları

F3 Arıza Kodu :

Vinto kombi bu arıza kodunu 2saat 40 dakika içinde 3 defa tekrar ederse, bu durumda hava akışında sorun var ve prosestat arızalı diyebiliriz. Demirdöküm vinto servisi ile görüşmelisiniz.

F5 Arıza Kodu :

Cihazda aşırı ısınma olduğunu belirten uyarı kodudur. Limit termostat arızalı diyebiliriz. Demirdöküm kombi servisini çağırıp bu konuda yardım almalısınız.

F6 Arıza Kodu :

Kalorifer devresi sensöründe arıza olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda tüketici olarak yapabileceğiniz bir işlem bulunmamaktadır. Sensör değişimi gerekeceği için demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F9 Arıza Kodu :

Cihazın kalorifer devresi suyu sıcaklığını ölçme görevinde olan sensöründe hasar meydana geldiğini belirten hata kodudur. Bu durumda cihazı teknik servisin görmesi gerekmektedir. Demirdöküm vinto kombi servisini aramalısınız.

F11 Arıza Kodu :

Kombide bulunan tüm parçaların bağlı durumda olduğu elektronik karttan sinyal alınamadığını belirten hata kodudur. Bu durumda kart arızalanmış diyebiliriz. Elektronik kartın tamiri yada değişimi gerekeceği için demirdöküm kombi servisini arayarak yardım almalısınız.

F12 Arıza Kodu :

Ekran kartından sinyal alınamadığını belirten uyarı kodudur. Bu durumda ekran kartı hasar görmüş ve arızalanmış diyebiliriz. Cihaza müdahele etmeden demirdöküm kombi servisini aramalısınız.

F13 Arıza Kodu :

Vinto kombi ekranında F13 arıza kodu belirdiğinde bu ana kartta sorun yaşandığı anlamına gelmektedir. Bu durumda kartın tamiri yada değişimi ile sorun çözümlenebilir. Bunun için demirdöküm teknik servisinden yardım almalısınız.

F14 Arıza Kodu :

Cihazın kalorifer devresine göndermekte olduğu suyun sıcaklığının 95 C den fazla olduğunu belirten hata kodudur. Sorun bu şekilde devam ederse problem yaşayabilirsiniz. Demirdöküm kombi servisini arayarak bilgi ve yardım almalısınız.

F15 Arıza Kodu :

Gaz mekanizması sorunu yaşandığını bildiren hata kodudur. Bu durumda üç yollu vana step motor arızalı diyebiliriz. Sorunun çözümlenmesi için vinto kombi servisini arayınız.

F16 Arıza Kodu :

Kombi kapalı olduğu halde, alevin hala devam ettiği durumlarda cihaz bu uyarı kodunu vermektedir. İyonizasyonda veya gaz armatüründe sorun var diyebiliriz. Demirdöküm kombi servisini cihazın hem kontrolü hem de sorunun çözümlenmesi için çağırmalısınız.

F17 Arıza Kodu :

Daireye ulaşan voltajın düşük olduğunu belirten uyarı kodudur. Cihazın bu durumda çalıştırılmaması gerekmektedir. Çünkü parçaları zarar görebilir. Bunun için önerimiz regülatör cihazı kullanmanızdır. Regülatör cihazı sonrası voltajlar dengelenir ve kombiniz voltaj değişikliği sebebiyle zarar görmez.

F18 Arıza Kodu :

Vinto kombi ekranında bu arıza kodu görünürse ekran kartında sorun var demektir. Cihaza müdahele etmemelisiniz. Çünkü bu durumda ekran kartının tamiri yada değişimi gerekmektedir. Demirdöküm vinto kombi servisini aramalı ve yardım almalısınız.

F19 Arıza Kodu :

Kombinin sensörü sıcak su isteğinde yalnız sensör boru ile irtibat halinde değil. Bu durumda sensörün arızalı olduğunu yada kablolarında kopma meydana geldiğini söyleyebiliriz. Tüketici olarak cihaza müdahele etmemeli vinto kombi servisinden yardım almalısınız.

F20 Arıza Kodu :

F20 hata kodu vinto kombinin ekran kartı ile uyumlu olmadığını belirtmektedir. Ekran kartı değişimi önceden yapıldıysa ayarları yapılmamış ve cihaz bu nedenle uyarı kodunu veriyor olabilir. Sorun kendiliğinden yaşandı ve cihazın ekran kartı ile işlem yapılmadıysa değişimi yada tamiri gerekebilir. Teknik açıdan destek ve yardım için demirdöküm vinto kombi servisini aramalısınız.

F21 Arıza Kodu :

Kombinizin kalorifer devresi su basıncının gereğinden az olduğunu belirten uyarı kodudur. Bu durumda tüketici olarak yapmanız gereken işlem, kombinizin su basıncını dolum vanası yardımıyla 1,5 bar seviyesine kadar yükselmektir. İşlem sonrasında sorun hala devam ederse kombinize reset atınız.

F22 Arıza Kodu :

Demirdöküm vinto kombi ekranında bu uyarı kodu belirdi ise bu kombinizin kalorifer devresi su basıncının olması gereken değerden fazla olduğunu belirtir. Yani kombi bar seviyesini kontrol ederseniz 2,7 bar’ın üzerinde olduğunu göreceksiniz. Bu durumda peteğin yan tarafında bulunan hava alma müşirinden su tahliye ederek su basıncını 1,5 bar seviyesine kadar düşürünüz. İşlem sonrası kombiniz yeniden çalışmaya başlayacaktır.

 

İstanbul Demirdöküm Kombi Servisi hizmeti verdiğimiz ilçeler aşağıda sıralanmıştır.

Ataşehir,  Avcılar, Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Başakşehir, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beykoz, Beylikdüzü, Beyoğlu, Büyükçekmece, Çatalca, Çekmeköy, Esenler, Esenyurt, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Kadıköy, Kâğıthane, Kartal, Küçükçekmece, Maltepe, Pendik, Sancaktepe, Sarıyer, Silivri, Sultanbeyli, Sultangazi, Şile, Şişli, Tuzla, Ümraniye, Üsküdar, Zeytinburnu